Saturday, September 22, 2007

تصويت هام جدا على احد المواقع الفرنسية؟ ادخل و صوت !! و انصر دينك؟؟!!

هل احنا بجد ممكن ننصر ديننا و اسلامنا بتصويتنا فى مثل هذه التصويتات؟؟

هل تصويتنا فى التصويتات دى بيشبع رغبتانا فى نصرة الاسلام و بيخلينا ممكن نطنش اننا ننصر الاسلام بجد؟؟

هل انتصار الاسلام فى مثل هذه التصويتات بالاسلوب الى احنا بنعمله دا انتصار حقيقى لا يشوبه الغش و لا التزوير؟؟

هل الموقع او المواقع الى بيكون عليها مثل هذه التصويتات بتبقى مواقع محترمة يعنى تستحق الواحد يدخل عليها و يحترم التصويتات الى فيها؟؟
(ملحوظة الموقع دا اول ما دخلت على الصفحة الرئيسية بتاعتة لاقيتها بتعرض صورة كبيرة جدا و فيها ناس ملط)

هل الخبر دا صحيح اصلا؟؟

هل صحيح الاستفتاء دا موجود من سنة 2005 و قعد كل الفترة دى لغاية لما وصل لأى واحد فينا؟؟


مين جاوب على اسألتى ليه؟؟

انا بجد محتاج للرد ضرورى

و لا اقول لكو انا هكمل اسئلة

لو الاسلام فاز فى التصويت دا بالاسلوب الى احنا عملناه دا يبقى كدا الحمد لله خلاص ربنا نصر الاسلام و اعز المسلمين و احنا كدا خلصنا الى علينا قدام ربنا؟؟

هل انا بأسألتى دى معارض للتصويت على الموقع دا و معارض لكتير من التصويتات الى كل يوم بيتبعت لينا روابط ليها على البريد الالكترونى و فى المنتدى؟؟

هل انا بمعارضتى للتصويتات دى -دا انا لو معارض يعنى- ابقى خاين و استحق ان الناس تقول عليا لا تعليق؟؟
و لا هل كدا يبقى انا عايز تبقى نصرتنا للدين الاسلامى نصرة حقيقية لا يشوبها شائبة؟؟


هل باعث الرسالة الاصلى -مش الى ناقلها فى اى منتدى او على البريد الالكترونى- هدفة انه يحطلنا حاجة نتلهى فيها و نلعب بيها و تديلنا مؤشرات غلط نضحك بيها على نفسنا و نقول خلاص ربنا اعز الاسلام و نصرة على كل الديانات التانية الحمد لله عملنا الى علينا ندخل ننام ونستريح بقا؟؟
و لو هو ميقصدش كدا؟؟
كام واحد هيكون رد فعلة تجاة الرسالة دى كدا؟؟

و هل الى عامل التصويت عارف و متأكد ان الاسلام هيفوز لأن المسلمين عددهم بالمليارات؟؟

و هل المسلمين هيفوزو بعددهم الى بالمليارات بس يا عينى مليارات على الفاضى؟؟

و هل ممكن الاخذ فى الاعتبار اصلا اتخاذ اسلوب الانتخاب و الاعداد و الارقام دا اسلوب للمقارنةبين الديانات و تفضيل احدها على الآخر؟؟


انا عارف ان اكيد الناقل غرضة خير

و انا لا اشكك فيه ولا فى مشاركاته ولا فى المشاركة دى
بس احب اننا مناخدش المواضيع بسطحية
و نفكر فيها كويس
و نخلى استفادتنا من موضوع زى دا اننا ننصر اسلامنا بجد
مش هنستفيد اى حاجة بل بالعكس هنخسر لو الاسلام فاز بالاسلوب دا
لكن هنستفيد حاجات كتير لو الاسلام فاز بجد فى الحياة العملية بالرغم انه ممكن يخسر فى تصويت زى دا
و هنكسب كل شيء لو الاسلام فاز بجد و فى التصويت كمان

قدامكو الخيارات اختارو منها
عاوزين الاسلام يفوز على اى مستوى بالظبط
و انتو احرار

No comments: